Грејна сезона траје званично до 15. априла, али условно уколико има потребе трајаће и до 3. маја. Број људи који су ангажовани на одржавању система је довољан, на све интервенције се излази, не постоје застоји, диспечерска служба је активна 24 часа и по потреби интервенише. Рачуни се могу плаћати електронски или на шалтерима Поште или банака.
ЈП Топлификација захваљује својим корисницима који при уласку у наше просторије користе маске у складу са препорукама и одлукама Кризног штаба, као и свима који уредно, при плаћању, носе оригиналне рачуне. То је неопходно за брзи унос података о плаћању, без стварања редова на благајни.
Подсећамо и на могућности електронског плаћања, где уз помоћ QR који омогућава аутоматски унос потребних податке и плаћање..
РЕКЛАМАЦИЈЕ
0800(105-104)
тастер 1 – Пријем рекламација на издате рачуне за утрошену топлотну енергију
тастер 2 –Пријем рекламација у вези са квалитетом грејања, цурењем и др. поремећајима система даљинског грејања
тастер 3 – Пријем информација о нелегалном приључењу на систем топлотне енергије
тастер 4 – Пријем информација о потрошњи на мерним уређајима