Због загушења телефонских позива и непотребног чекања на успостављање везе са Диспечерским центром, јер често више комшија из једне зграде покушава да пријави исти поремећај, апелује се на кориснике услуга ЈП „Топлификација“ Пожаревац да до званичног почетка грејне сезоне пријављују искључиво када целе зграде нису снабдевене топлотном енергијом на број телефона Диспечерског центра 0800-105-104 (опција 2) и да то чине управници зграда или председници кућних савета.
ЈП Топлификација захваљује својим корисницима који при уласку у наше просторије користе маске у складу са препорукама и одлукама Кризног штаба, као и свима који уредно, при плаћању, носе оригиналне рачуне. То је неопходно за брзи унос података о плаћању, без стварања редова на благајни.
Подсећамо и на могућности електронског плаћања, где уз помоћ QR који омогућава аутоматски унос потребних податке и плаћање..
РЕКЛАМАЦИЈЕ
0800(105-104)
тастер 1 – Пријем рекламација на издате рачуне за утрошену топлотну енергију
тастер 2 –Пријем рекламација у вези са квалитетом грејања, цурењем и др. поремећајима система даљинског грејања
тастер 3 – Пријем информација о нелегалном приључењу на систем топлотне енергије
тастер 4 – Пријем информација о потрошњи на мерним уређајима