Услед испада једног од блокова у Костолцу, у току ноћи је обустављена испорука топлотне енергије. Дежурне екипе ЕПС раде на отклањању узрока који су довели до застоја у раду блока. Због повећаних губитака воде који су присутни у систему даљинског грејања у претходном периоду, тренутно није могуће обезбедити довољне количине воде за истовремено покретање блока и за рад грејања. Стабилизација рада постројења и стварање услова за испоруку топлотне енергије очекује се данас у касним вечерњим сатима. Нормализација снабдевања купаца топлотне енергије који су прикључени на систем даљинског грејања биће могућа у суботу у току јутра.
ЈП Топлификација захваљује својим корисницима који при уласку у наше просторије користе маске у складу са препорукама и одлукама Кризног штаба, као и свима који уредно, при плаћању, носе оригиналне рачуне. То је неопходно за брзи унос података о плаћању, без стварања редова на благајни.
Подсећамо и на могућности електронског плаћања, где уз помоћ QR који омогућава аутоматски унос потребних податке и плаћање..
РЕКЛАМАЦИЈЕ
0800(105-104)
тастер 1 – Пријем рекламација на издате рачуне за утрошену топлотну енергију
тастер 2 –Пријем рекламација у вези са квалитетом грејања, цурењем и др. поремећајима система даљинског грејања
тастер 3 – Пријем информација о нелегалном приључењу на систем топлотне енергије
тастер 4 – Пријем информација о потрошњи на мерним уређајима