ЈП Топлификација је дала појашњење на питање заинтирисованог лица за ЈНМВ 1.2.23/2016-Геодетске услуге за потребе градње ТС и уноса у катастар можете преузети овде:Појашњење бр.2
ЈП Топлификација захваљује својим корисницима који при уласку у наше просторије користе маске у складу са препорукама и одлукама Кризног штаба, као и свима који уредно, при плаћању, носе оригиналне рачуне. То је неопходно за брзи унос података о плаћању, без стварања редова на благајни.
Подсећамо и на могућности електронског плаћања, где уз помоћ QR који омогућава аутоматски унос потребних податке и плаћање..
РЕКЛАМАЦИЈЕ
0800(105-104)
тастер 1 – Пријем рекламација на издате рачуне за утрошену топлотну енергију
тастер 2 –Пријем рекламација у вези са квалитетом грејања, цурењем и др. поремећајима система даљинског грејања
тастер 3 – Пријем информација о нелегалном приључењу на систем топлотне енергије
тастер 4 – Пријем информација о потрошњи на мерним уређајима